دانستنی ها

ساخت وبلاگ

 

اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند چند وقتیه که شده نماد لاکشری بازی و بچه مایه داری . دیگه هر کی می خواد بگه من ته تفریحو لذتم ، تو اینستاگرامش یه چرخی با اسکوتر برقی می زنه و آخرشم می خوره زمین ، اما زمین خوردن مهم نیس که ، مهم اینه که اسکوتر تو تصویر باشه ! هر چند یه سال دیگه اسکوتر برقی میشه اسباب بازی بچه ها اما خب فعلا وسیله لوکسیه که هر کسی یا پولشو نداره بخره یا دلش نمیاد که بخره !

اینکه چجوری باید سوار اسکوتر برقی بشید داستانش مفصله اما باید با یه پا برید روی اسکوتر و دست تون رو به دیواری میزی درختی چیزی بگیرید تا زمین نخورید و بعدش اون یکی پا رو بذارید . اگه اسکوتر قفل باشه باید از روی ریموت دکمه آنلاک رو بزنید وگرنه اسکوتر روشن باشه خودش حرکت می کنه . کافیه یه مقدار پاهاتون رو به سمت جلو فشار بیارید . واسه ترمز کردن هم باید پاهاتون رو به سمت عقب فشار بدید . واسه اینکه بچرخید باید با یه پاتون فشار بیشتری وارد کنید . در کل باید تمرین کنید و 7  8 بار مثل هندونه بخورید زمین تا بفهمید چکار باید بکنید !

اسکوتر برقی ، دو تا سنسور داره ( جایروسکوپ ) که فشار پا و جهت حرکت پا رو متوجه میشه و به اسکوتر میگه که کدوم طرفی باید بره . منظورم اینه که پدال نداره و گاز و ترمز نداره . فقط با حرکت پا کنترل میشه .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اسکوتر برقی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:14

 

امروزه دستگاه چاپ بنر قطعا به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات تبدیل شده است دستگاهی که روزگاری به عنوان ابزاری جدید و فانتزی معرفی می شد و کار کردن با آن نیازمند علم و دانش  بسیاری بود، به  دستگاهی آسان محقر و حتی بعضی اوقات قدیمی تبدیل شده است.

دستگاه چاپ بنر بعضا بیشتر از آن که درآمد زا باشد به جزئی از ملزومات کارگاه تبلیغاتی تبدیل شده است. به هر سو دستگاه چاپ بنر راه زیادی را پیموده تا امروز به این جا رسیده است.

دستگاه های چاپ بنر به روش های مختلف قابل تقسیم بندی می باشند. بر مبنای  سایز، تقسیم بندی بر اساس نوع هد، تقسیم بندی براساس نوع مرکب مصرفی، تقسیم بندی بر اساس سایز پاشش. ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه چاپ بنر, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:13

 

ما در گروه تهران مبله 724 مفتخریم که تا به امروز سال کوشیده ایم که به شما مسافرین عزیز کمک کنیم تا با صرف کم ترین هزینه، موفق به اجاره سوئیت در تهران با بهترین امکانات گردید. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می توانید سفری فراموش نشدنی را در یاد خود و اعضای خانواده محترم تان رقم بزنید. در وب سایت ما تمامی اطلاعات لازم مربوط به اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره ویلا در شمال برای شما گردآوری شده است. با مطالعه ی این صفحه، کلیه سوالات شما درباره شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران و اجاره آپارتمان مبله  برای یک ماه + قیمت به خودی خود پاسخ داده خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم که ابتدا کلیه مطالب درج شده در این صفحه را درباره اجاره روزانه خانه در تهران مطالعه فرمایید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اجاره سوئیت در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران, اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:13

قیمت دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد. دستگاه  چاپ بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد. عرض چاپ این دستگاه ها معمولا 150-180-220-250-320-500-800 سانتی متر بوده و در گروه دستگاه های چاپ out door دسته بندی می شوند .

عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد.هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند. برای آگاهی از قیمت های شامل تخفیف به کهن پیشه سر بزنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه چاپ بنر, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:12

 

خیلی ها دنبال روشی موثر و ارزان برای مراقبت از پوست و مو و زیبایی خود هستند. یکی از ارزان ترین روش ها استفاده از وازلین است که می توانید از آن علاوه بر مصرف آرایشی برای مراقبت از پوست و موی خود به کار ببرید. بدونیم شما را با خاصیت های وازلین برای زیبایی آشنا می کند.

مراقبت از پوست

برنزر: قبل از استفاده از برنزر قسمت های خشک پوست (زانو و آرنج) را با وازلین چرب کنید تا برنزر همه جای پوست را یکسان بپوشاند.

اسکراب نرم کننده: وازلین را با نمک دریایی، نیشکر و قهوه ترکیب کنید و از آن به عنوان اسکراب بدن استفاده کنید.

تثبیت کننده عطر: قبل از زدن عطر به مچ دست و گردن کمی وازلین به پوست بمالید. وازلین باعث می شود بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

آشنایی با مصارف و کاربرد های سود مایع کاستیک

سود مایع یک ماده بازی قوی در صنایع می باشد. مهم ترین صنعتی که حدود 25% از کل سود مایع تولید شده در جهان را مصرف می نماید ، صنعت کاغذ سازی است. سود مایع کاستیک همچنین در تولید دترجانت و صابون هم کاربرد دارد. تنظیم pH و شیمی آلی دیگر زمینه های مصرف سدیم هیدورکسید هستند. در صنایع فلزی هم از سود مایع به عنوان یک ماده اولیه ارزان قیمت به منظور تولید فلز آلومینیوم استفاده می شود. حالت قوی قلیایی سود مایع موجب کاربرد آن در افزایش خاصیت بازی و همچنین خنثی سازی اسید ها شده است. صنایع پتروشیمی دیگر مشتری سود مایع می باشد که از در استخراج نفت و گاز استفاده می کند. کاستیک سودا قادر به کاهش pH گل حفاری ، افزایش ویسکوزیته مواد و کاهش گاز های سمی همچون گاز کربنیک و سولفید هیدروژن تولید شده است.

کاربرد سود پرک

سود پرک با فرمول شیمیایی NaOH و با درجه خلوص %۱ ± ۹۸ و با مشخصات فیزیکی و دانه بندی به شکل پرک و سفیدرنگ می‌باشد. سودپرک یکی از مواد شیمیایی پرمصرف به عنوان چربی گیر صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف است، این صنایع پیوسته به دنبال تهیه سود پرک با کیفیت بالا هستند. مصارف سود پرک و کاربرد سود پرک در صنایع مختلف عبارتند از: کاغذ و خمیرکاغذ، صابون سازی، تولید سفید کننده، محصولات نفتی و ... .

کاربرد کربنات کلسیم

کربنات کلسيم به عنوان پرکننده ( fillr  ) در صنايع مورد مصرف دارد. پرکننده ها به موادی گفته می شود که به مايعات و جامدات اضافه می شوند تا يک يا چند تغيير بصورت افزايش مقاومت مکانيکی و خاصيت شکل پذريری  ، کاهش و يا افزايش وزن مخصوص ، افزايش مقاومت حرارتی ، تغيير در غلظت و کاهش قيمت تمام شده می گردد .

کربنات کلسيم در صنايع رنگ ، پلاستيک ، لاستيک ، کفپوش ، ورق پی وی سی ، چسب ورزين ،سيم و کابل ، لوله پليکا ، چرم مصنوعی ، مرکب ، کاغذ ، داروئی ، شوينده ها  ، مستربچ ، لعاب ،کنيتکس ، پروفيل و.... مصرف دارد .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : سود پرک, سود مایع, کلسیم کربنات, وازلین, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:11

 

نابغه شدن کودک، امری اکتسابی است و هیچ کودکی وقتی به دنیا می آید نابغه نیست. بیشترین رشد مغز کودک در همان سال های ابتدایی زندگی وی است. استفاده از کتاب کودک و نوجوان، فلش کارت آموزشی، اسباب بازی، اسباب بازی کودک،  نرم افزار و vcd آموزشی مخصوص به سن کودک، اهمیت زیادی در رشد مغز او دارد. ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اسباب بازی, فلش کارت آموشی, کتاب کودک و نوجوان, نرم افزار و vcd آموزشی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:11

 

 

مبلمان: همه ما از نقش عمده مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی خود آگاه هستیم؛ چراکه این مبلمان است که بار زیادی از دکوراسیون پذیرایی ما را بر دوش می‌کشد و حتی می‌تواند تعیین‌کننده‌ سبک دکوراسیون ما باشد. پس باید در انتخاب آن نهایت دقت، توجه و حساسیت را به خرج داد تا بهترین اتفاق در منزل رقم بخورد.

مبل راحتی

مبل راحتی معمولا ۲ نوع است؛ یکی مبلمانی که کاملا راحتی است و برای استراحت کاربرد دارد و بیشتر استفاده شخصی می‌شود و دیگری مبلمانی که نیمه راحت است و تا حدی رسمی بوده و برای پذیرایی از مهمان مناسب است.

مبل کلاسیک

در سبک زیبا و لوکس کلاسیک، هر وسیله و هر رنگ معنای خاص خود را دارد و در این میان، مبلمان نقشی اساسی‌تر را ایفا می‌کنند. مبل کلاسیک یکی از زیباترین مبلمان‌ها برای دکوراسیون داخلی است که هنوز و تا همیشه طرفداران خاص خود را دارد

مبلمان سلطنتی

تفاوت مبلمان سلطنتی با مبل کلاسیک در خاص‌تر بودن سلطنتی‌هاست! به این معنی که ما در مبلمان سلطنتی به‌وضوح شاهد استفاده از طراحی خاص پایه‌ها و دسته‌ها و همچنین رنگ‌های طلایی و کرم هستیم.

7 مورد باقی مانده را از مبل ملایر بخوانید

ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : مبل ملایر, مبل راحتی, مبل کلاسیک, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:10

 

 


توجه به روند ازدواج نشان می دهد که هر یک از مراحل آن به مشاوره خانواده مخصوص آن مرحله نیاز دارد.مراحل مشاوره ازدواج عبارتند از :
1- مشاوره خانواده قبل از ازدواج:
هدف اصلی مشاوره خانواده در این مرحله، کمک به افراد جهت انتخاب زوج مناسب است.این مرحله مهمترین مرحله مشاوره ازدواج است، زیرا جنبه پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود.
2- مشاوره خانواده در حین ازدواج:
هدف از مشاوره در این مرحله، تحکیم پایه های زوجین است. شناخت زوجین از یکدیگر، بدست آوردن اطلاعات درباره روانشناسی زن و مرد، چگونگی رفتار صحیح آنها با یکدیگر و جلوگیری از بروز اختلاف نظرها و عمیق شدن آن از اهداف این مرحله مشاوره است.
3- مشاوره خانواده بعد از ازدواج:
زوجین در این مرحله، یعنی شروع زندگی مشترک مسائل فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی و سنن مورد قبول یکدیگر را عملاً تجربه می کنند و ممکن است قادر به حل پاره ای از تعارضات و اختلافات نباشند، بنابراین مشاوره در این مرحله برای راهنمایی آنها و پیشگیری از بروز اختلاف مفید خواهد بود . ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : مشاوره خانواده, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:10

ابتدا باید بدانیم که چه زمانی اسکوتر برقی را باید ریست کرد و باید بدانیم که اسکوتر برقی  را نباید مرتب و پشت سر هم به تعداد دفعات زیاد ریست کرد زیرا امکان دارد که مشکل اسکوتر برقی از قسمت دیگری باشد و با ریست کردن ایرادی به ایرادات اسکوتر اضافه میشود.زمانی که اسکوتر روشن میشود اما در حالت نقطه صفر با سطح زمین یا به عبارتی اسکوتر با سطح زمین تراز نباشد مثلا اسکوتر را وقتی کمی خم میکنید به سمت جلو یا عقب حرکت میکند در این حالت نیاز به ریست است یا زمانی که پای خود را بر روی پدال اسکوتر قرار میدهید چراغ آلارم قرمز رنگ روشن میشود و اسکوتر حرکت نمیکند.  یا زمانی که اسکوتر به طور اصتلاح از حالت کالیبره خارج شده است.و با انجام این کار در اصل اسکوتر برقی به حالت تنظیمات اولیه بر میگردد.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اسکوتر برقی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 126 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:28

زمان مناسب برای خرید دستگاه چاپ بنر کی هست و چه زمانی میتوانیم از دستگاه بنر خود بهره بیشتری ببریم ؟

 ما برای هر خریدی باید توجیه اقتصادی آن را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم آیا این خرید میتواند به ما سود مورد نظر را بدهد یا خیر . بازرگانی پارسا با بیش از 27 سال سابقه در زمینه ماشین آلات چاپ و اداری و فراگرفتن آموزش های تخصصی در زمانه تجارت دستگاه چاپ بنر و ... خود را موظف میداند تا چند نکته در جهت بهبود در خرید را متذکر شود . یکی از این موارد زمان خرید دستگاه چاپ بنر میباشد که در کشور ما بسیار حائز اهمیت و کارساز خواهد بود . دستگاه بنر یک دستگاه مناسبتی است و میتواند در مناسبت هایی نظیر محرم , انتخابات , بازگشت حجاج  , دهه فجر و ... میتواند در سرعت بالاتری در سود دهی داشته باشد بنابراین برای خرید دستگاه چاپ بنرحتما به زمان خرید هم توجه فرمایید . لازم به ذکر است که دستگاه بنر و فلکس هرچه به این مناسبت ها نزدیک تر میشویم علاوه بر افزایش قیمت دچار کمبود دستگاه خوب هم میشویم بنابراین اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر را دارید حتما سریعتا اقدام فرمایید . و نکته بعدی در خصوص زمان خرید دستگاه بنر این است که با نزدیک تر شدن به این ایام بخاطر حجم بالای سفارش امکان سرویس دهی در این ایام بسیار مشکل خواهد بود و متاسفانه علارقم میل باطنی خدمات دچار تاخیر میشوند پس تفکر درست این است که از یک ماه مانده به ایام پر کار دستگاه بنر ما امادگی کامل را برای استفاده از دستگاه داشته باشیم تا در اوج کار نیاز به تکنسین را نداشته باشیم 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه چاپ بنر, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:07

تهران مبله 724 یکی از ده ها مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران می باشد. اما تفاوت مجموعه ما چیست که بسیاری از مسافران به تهران مبله اعتماد می کنند؟ چه تفاوتی بین امکانات ارایه شده برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران در اختیار مسافران قرار می گیرد که سبب ایجاد تفاوت و افزایش سطح کیفی می شود؟ چگونه نیازهای کوتاه مدت مسافرهایی که برای اجاره سوئیت در تهران متقاضی هستند برآورده می شود؟ چه شرایطی برای رزرو این واحدها وجود دارد؟ نحوه رزرو این واحدها چگونه هست ؟ تفاوت بین امکانات موجود در واحدهای مبله و هتل در چیست که سبب افزایش روز افزون متقاضی می گردد؟ برای پاسخ به این سوالات و اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران  یک بار با ما تماس بگیرید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اجاره سوئیت در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران, اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 167 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:06

کربنات کلسیم خاصیت آنتی اسیدی دارد و در نواقص کلیوی و درمان استئوپروزیس به کار رفته و مکمل کلسیم است. کربنات کلسیم در بیماران مبتلا به هایپرفسفات همراه با نقص کلیوی توصیه می‌شود. کربنات کلسیم در داروهای هومیوپاتی (Homoepathic نوعی دارو درمانی) و در افزودنی‌های خوراکی هم کاربرد دارد. به علاوه با توجه به دارا بودن خاصیت جذب سطحی کربنات کلسیم، در داروهای ضد اسهال نیز به کار می‌رود.

سود پرک که از انحلالش سود مایع به دست می آید، در تولید بسیاری از مواد دارویی و پزشکی از  مسکن های ساده مانند آسپرین گرفته تا مواد ضد انعقاد که می تواند از انعقاد خون جلوگیری کند و در داروهای ضد تصلب شرایین کاربرد دارد استفاده می شود.

در مورد وازلین می توان این نکته را متذکر شد که برای محافظت از پوست های خشک خوب است ولی در پوست های چرب موجب جوش زدن می گردد.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : سود پرک, سود مایع, کلسیم کربنات, وازلین, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 136 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:05

در دنیای امروزه می توان انواع سایزهای مختلفی را برای دستگاه چاپ بنر پیدا کرد که این سایزها شامل 80/1، 20/3  و 5 متری می باشد که در این مطلب قصد داریم شما را با سایزهای متنوع دستگاه چاپ بنر آشنا نمائیم.

دستگاه چاپ بنر سایز 1/80

معمولا چاپخانه ها و کارگاه هایی که در فضای خود محدودیت هایی دارند این سایز دستگاه چاپ بنر را خریداری می کنند. اما به دلیل آن که عرض این دستگاه پایین می باشد امکان دارد شما سفارشات بزرگ را از دست بدهید و از همین روی این دستگاه بنر در بازار طرفدارانی خاصی ندارد. با توجه به این که تمام قطعات درون این دستگاه چاپ بنر مانند دستگاه های با اندازه های بزرگ می باشند مانند هد، برد، موتور و ..... پس از لحاظ اقتصادی تفاوت آنچنانی با دستگاه های بنر سایزهای بزرگ مانند 3/20 ندارد.

دستگاه چاپ بنر سایز3/20

این سایز از دستگاه چاپ بنر یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بنر در دنیا می باشد همچنین این دستگاه از جمله پرفروش ترین دستگاه ها در دنیا محسوب می شود. اکثر رول های بنری که در بازار موجود می باشد با این سایز دستگاه چاپ بنر کاملا سازگار می باشد به همین دلیل محبوبیت این دستگاه بالا می باشد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:04

امروزه بسیاری از والدین به دنبال یافتن وقت مناسب برای شروع کلاس‌های آموزشی کودک خود هستند و بسیار مشتاقند بدانند در چه سنی کودکشان را با زبان دوم از طریق کلاس یا فلش کارت آموزشی، هنر، ورزش، کتاب کودک و نوجوان ، نرم افزار و vcd آموزشی، استفاده از اسباب بازی فکری ،   و... آشنا کنند. اما بیشتر والدین توقعات نامعقولی از فرزندان خود دارند. مثلا انتظار دارند پیش از آن‌که کودک آمادگی لازم را کسب کند، مسئولیت‌پذیر باشد.

از فرزندانشان می‌خواهند خوش اخلاق و مودب باشند، با بچه‌های دیگر بدون سروصدا مشغول بازی با  اسباب بازی کودک شوند، با آن‌ها همکاری داشته باشند، وسط حرف بزرگ‌تر‌ها نپرند، بدون اجازه دست به چیزی نزنند، مفید باشند، سریع راه بروند، سریع صحبت کنند، قبل از دبستان حداقل به دو زبان مسلط باشند، پیانو را به خوبی بنوازند و بالاخره به سرعت رشد کنند و بزرگ شوند و تمام آرزوهای فرو خفته والدین خود را در اولین فرصت برآورده کنند. ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اسباب بازی, فلش کارت آموشی, کتاب کودک و نوجوان, نرم افزار و vcd آموزشی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 123 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:04

از نظر متخصصان مبل ملایر، یک دکوراسیون داخلی ایده آل و منحصر به فرد، آن دکوراسیونی است که تمامی اجزا و عناصر را در کنار هم داشته باشد. شما هر چقدر هم که وسایل لوکس و یا مدرن را خریداری کرده و در منزل خود بچینید، اما بدون مبلمان مناسب، ضعف و ناقص بودن دکوراسیون خود را احساس خواهید کرد. بنابراین با قاطعیت می توان گفت که وجود ست مبلمان به یک امر ضروری برای گذراندن وقت و دور هم جمع شدن خانواده و هم چنین پذیرایی از مهمان تبدیل شده است. در ادامه با مبلمان فروشگاه مبل ملایر به نکات مهم در این زمینه پی خواهیم برد.

 

مبل راحتی یا مبلمان استیل ؟

همان طور که مشاوران مبل ملایر می گویند، معمولا در حالت کلی مبلمان را به دو گروه مبل راحتی و مبل کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ کنیم. مبل‌ راحتی بهتر است تمام پارچه بوده و دسته‌ های پهن و پایه و پشتی نسبتا کوتاه‌ تری نسبت به مبل‌ کلاسیک داشته باشد. اما مبل‌ کلاسیک، کمی رسمی‌ تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل‌ها، کاملا صاف و کمی بلند است و پایه‌ های بلند آن ها هم اجازه نشست و برخاست راحت‌ تر را به مهمان‌ ها می‌دهد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : مبل ملایر, مبل راحتی, مبل کلاسیک, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 149 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:03

 

از نگاه مشاوره خانواده، بارداری های ناخواسته، زایمان های سخت، به دنیا آمدن نوزاد نارس، تولد های زود هنگام، بی خوابی، از دست دادن اشتها، در برخی موارد تمایل به خودکشی، زود رنج شدن، تند مزاجی، عدم توجه و دقت، احساس پوچی، خستگی های مداوم، گوشه گیری، تنگی نفس، عدم تمایل به خوردن غذا، احساس گناه، احساس ترس از به دنیا آمدن زودهنگام بچه و ترس از خطراتی که مادر را تهدید می‌کند و از همه مهم‌تر مشکلات اقتصادی از عواملی هستند که می‌توانند در افسردگی بعد از زایمان دخیل باشند. برای استفاده از مشاوره خانواده با تک مشاورین در ارتباط باشید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : مشاوره خانواده, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 5:03